Campertrip Italiaanse meren, Kroatië

6 mei 2019 - Freiburg im Breisgau, Duitsland

Vanmorgen zijn we om 08:50 vertrokken voor onze campertrip met Anja en Jo van Gaal. De bedoeling was om naar Zuid Engeland te gaan voor 2.5 week, maar het weerbericht gaf al voor 2 weken lang heel kil weer aan, met veel regenkans en bewolking .

Dat gaan we niet doen natuurlijk, want we lijken misschien wel op pinguïns,  maar we zijn het niet. 😂

We hadden de komende overtocht al geboekt,  maar heel onze vakantie met zulk koud weer, daar hebben we geen zin in.

Dus de bedoeling is om eerst naar Italië te gaan en daar rond enkele meren te trekken. Daarna kijken we of we doortrekken naar Kroatië.

17.30 arriveren we op camping Tunisee en krijgen een mooi plekje vlakbij het Water. We ontdekten ook nog een sigaretten automaat,  die wij al jaren niet meer gezien hebben. Ook is er een bbq vleesautomaat te vinden, voor als je echt helemaal omhoog zit.

Vanavond nog lekker borrelen en morgenvroeg vertrekken we op tijd, om de laatste fase richting het Comomeer te rijden. Maar voor je het weet verandert de route weer.🤗🤗

1. Anja Van Gaal:
    Schon wat
  2. Lisbeth:
    6 mei 2019
    Wauwwww een hele fijne vakantie samen en goed uitkijken!!!
  3. Victoria:
    Kei leuk