Het aftellen is voor ons begonnen.

17 december 2014 - Schijndel, Nederland

Het aftellen is begonnen. Over 19 dagen vliegen wij naar New Zealand. Het is reuze spannend voor ons omdat we nog nooit zover weg zijn geweest en dan ook nog eens naar de andere kant van de wereld.

Het vliegen is waar ik wel tegenop zie, maar een doos pijnstillers, een flinke borrel en misschien hamertje tik en dan moet het wel goed komen. Haha. Vooral hamertje tik is misschien wel handig als je zo'n moeilijke slaper bent die ook nog eens moet liggen om te kunnen slapen. Pfff.....maar ja, als je ervoor thuis blijft kom je ook nergens. Je moet er wat voor over hebben om wat van de wereld te zien.

We gaan de reis ondernemen met onze vrienden Jack en Maria. We kennen elkaar al zo'n 35 jaar en zijn ook wel een paar keer met elkaar op vakantie geweest, maar 4 weken samen in één  camper is wel andere koek. Gelukkig hebben we een hele grote camper met een tussendeur voor een beetje privacy, dus dat is wel fijn.

Verder gaan we er vooral van genieten.

Voor nu is er nog een hoop te regelen. Het huis is gewoon bewoond en dat moet ook wel als je huisdieren hebt. Ze zijn nergens beter dan thuis. De kippen kunnen met een gerust hart op stok thuis en hun eitje blijven leggen. Die gaan wel op!

De verzekeringen zijn afgesloten en een nieuwe bankpas is aanwezig.( Je zou maar eens daar staan en je pas werkt niet meer door het vele gebruik). Je blijft maar denken, ben ik niets vergeten? Wat dan? Kweetnie.....het komt misschien wel weer binnen, onverwacht als ik net ff geen tijd heb om het te regelen. Haha, zo gaat dat wel vaak.

Ook dat komt goed. Ik zou zeggen tot binnenkort met meer nieuws!!!

1. Karel en Anja Swarts:
    17 december 2014
    Super, helemaal geweldig, wat een avontuur gaan jullie beleven, je hebt groot gelijk, geniet van alle voorbereidingen,
    Als jullie er weer zijn, snel een keertje afspreken, ben erg benieuwd naar jullie super vakantie, geniet van alles wat op jullie pad komt,
    Dikke knuffel xxx
  2. Jeanette:
    9 januari 2015
    wst ontzettend leuk om te lezen. Geniet en dan geniet ik van jullie verhalen. Liefs van Wilko en Jeanette
  3. Jeanette:
    9 januari 2015