Aankomst Nieuw Zeeland

7 januari 2015 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

De binnenlandse vlucht was in een woord geweldig. We voelden ons meteen de Flying Dokters in zo'n klein vliegtuigje met 20 zitplaatsen, waarvan er 13 bezet waren. Je keek zo mee met de piloot. Doordat er met een klein vliegtuig veel lager gevlogen kan worden en natuurlijk het open weer, konden we al het natuurschoon al aanschouwen. Dit was een geweldige ervaring die we niet hadden willen missen. De 35 min. die de vlucht duurde waren eigenlijk te snel voorbij, maar de aankomst op Rotorua was ook helemaal super.

Jeroen, de man van wie we de camper gingen huren haalde ons op van het vliegveld en bracht ons in een klein half uurtje naar de rest van zijn gezin waar we met geweldig veel warmte werden ontvangen.

De tafel voor de lunch was al gedekt en nadat we uitgebreid hadden gegeten was er tijd voor nadere kennismaking. Dezelfde avond kregen we een heerlijk diner aangeboden dat door Jeroen was bereid. Lekker eten samen met een biertje voor de heren en wijn voor de dames en natuurlijk een dikke jetlag, maakt slaperig en we gingen dan ook al vroeg naar bed.