Op weg terug naar Jeroen en Lorraine

30 januari 2015 - Rotoma, Nieuw-Zeeland

Het was gisteravond nog heel gezellig met een avondje Keezen. Wij vrouwen wonnen met 2-1. Maria kocht puppy Snoopy, Robi slaagde gelukkig gisteren nog ff voor haar rijbewijs. Kortom, leuke dingen die goed afgesloten moeten worden. Haha.

We sliepen deze keer op natuurlijk weer een andere camping genaamd "Rotorua Holiday Park".

9.50 uur
We hebben de bedden alvast afgehaald en wat opgeruimd, zodat we om 10.00 uur weer aan kunnen rijden.
We gaan eerst aftanken en de gasflessen weer laten vullen. Daarna parkeren we in het centrum van Rotorua om de stad in te gaan.
We lopen er op ons gemak doorheen en kopen nog maar eens wat souvenirs.
Haha er is zoveel moois, maar het geld raakt toch wel op nu.
Om 11.00 uur zijn we terug bij de camper en rijden naar het rotte eieren park.
Mooi en apart om te zien, maar die lucht. Bah.

Om 13.15 uur lunchen we bij Subway en daarna rijden we maar Jeroen en Lorraine om de camper weer terug te brengen, de koffers in te laden en nog een laatste nacht in hun B&B.

We krijgen weer een warm welkom en Jeroen steekt om 19.00 uur de BBQ aan om ons weer een heerlijke maaltijd voor te zetten.
Er is lamsvlees, worstjes en New Zealandse mosselen die veel groter zijn dan die bij ons. Ook heeft hij op de BBQ een hele zalm gerookt. Heerlijk en dat allemaal met salades en mais.
Ze hebben ons weer ontzettend verwend.

We zijn op tijd naar bed gegaan, want morgenvroeg is het weer vroeg dag.