Dagje omgeving ontdekken

7 mei 2019 - Carlazzo, Italië

Vanmorgen hebben we uitgeslapen en uitslapen is voor ons in dit geval tot 08:00. Lekker douchen en ontbijten en bespreken wat we gaan doen.

We gaan met de fiets op pad, dus die worden voor de dag gehaald en rijklaar gemaakt. Eerst fietsen we richting een stadje 8 kilometer bij onze camping vandaan, maar dat is ivm hoogte verschillen geen succes.

Dus we gaan terug en besluiten naar het dorp, waar de camping bijhoort te fietsen en alvast boodschappen te doen voor vanavond en morgen.

Het fietspad er naartoe is prachtig en loopt helemaal langs het meer. We genieten van het uitzicht,  maar kunnen niet verder omdat mijn fiets bijna leeg is. Die heeft waarschijnlijk niet goed geladen en moet aan de stekker.

Maakt niet uit, want we gaan dan eerst maar lunchen thuis. Het is inmiddels ook al 13.45 uur en aangezien we al vroeg aan het ontbijt zaten, hebben we wel zin in een broodje.

Als we gegeten en opgeruimd hebben,  gaan we eerst eens lekker van het zonnetje genieten. Het zonnetje staat hoog aan de hemel. Mmm...genieten!

Om 15.30 uur fietsen we nogmaals de route langs het water, totdat we niet verder kunnen,  zonder het drukke centrum in te moeten gaan. We fietsen dus weer terug en nemen thuis maar een borrel.

We krijgen bezoek van een eendensetje die net doen alsof ze honger hebben en volgen me bijna tot in de camper. Ik voer ze uit de hand wat brood en dan denken ze ook nog fat mijn grote teen eetbaar is. Hahaha

Strakjes nog lekker eten en vanavond nog een paar potjes Keezen. Anja en ik leden een grote nederlaag gisteravond en dat moeten we even proberen recht te zetten.

1. Anja Van Gaal:
    Wij winnen vanavond
  2. Leonie:
    Go lady's go......
  3. Victoria:
    Succes vanavond
  4. Frans v.d.Wiel:
    8 mei 2019
    Mooi met de nodige beweging erbij i.i.g. nog veel plezier met zun 4tjes . Groeten uit Boxtel.
  5. Elly:
    8 mei 2019
    leuk om te lezen, en te zien. lekker ontspannen