Op naar de volgende camping

8 mei 2019 - San Benedetto, Italië

Anja en ik hebben gisteravond de heren met Keezen ingemaakt met 3-1. Eindelijk revanche!! Dat vonden de mannen minder leuk en dat terwijl ik een groot deel van de potjes niet mee mocht doen, omdat ik geen opzet kaarten kreeg.

Vanmorgen zijn we om 10.15 uur aangereden richting het Gardameer. Het weer blijkt daar het beste te zijn en aangezien we vandaag een regendag hebben, zijn we toe aan de zon.

Anja ziet er tegenop om weer de smalle straatjes in te gaan en wij hebben haar daar gisteravond al flink mee geplaagd.

Tijdens onze eerste 50 kilometer was ze goed rustig, maar nu we weer zijn geïnstalleerd heeft ze genoeg praatjes.

Onderweg hadden we een keer pech met de tolpoortjes. We gingen per ongeluk de telecard poort in en kregen bij het verlaten van de weg later, een fijne boete van € 66.60. Jammer maar helaas.

We zijn uiteindelijk gearriveerd op camping San Benedetto in San Benedetto. Een mooie 4 sterren camping, bijna in het centrum van het dorp. We willen hier 4 nachten blijven en de omgeving ontdekken. Nu even geproost op beter op beter weer.

Aangezien het maar bleef regenen en daardoor niet buiten konden koken, bedachten Anja en ik om eens te kijken in het restaurant op de camping. Degene die maar 2 minuten lopen van onze camper af zit, bleek eigenlijk alleen voor grote groepen te zijn en de ober wees ons naar een ander restaurant op de camping aan het water.

Wij voldoen de bordjes en vonden beneden aan het meer een gezellig restaurant en besloten om alvast een wijntje te nemen en de heren op te bellen om naar ons toe te komen. Zo gezegd zo gedaan, maar die twee van ons kwamen maar niet opdagen.

Na een paar telefoontjes over en weer kwamen ze uiteindelijk aanzetten. Ze waren meteen richting het water gelopen en dan de verkeerde kant in, zodat ze helemaal ergens anders uitkwamen en niet wisten waar ze naartoe moesten. Gelukkig lukte het om bij het restaurant aan te komen  door onze aanwijzingen.

Ze waren niet zo blij, omdat het ook nog eens zulk zeikweer 🌧🌧🌧🌧 was, maar dat zakte snel nadat we ons eten en drinken kregen.

Proost op onze eerste avond hier! 🍻🥂

1. Victoria:
    Mooi daar👍👍
    rondje rijden en naar Verona gaan ook een mooie stad
    waar Romeo voor Julia zong!
    Saluté
  2. Leonie:
    8 mei 2019
    Nou dat heeft dan geholpen, go lady's....😜😜
    En dan nu nie te zat, anders wordt je van de camping afgezet. Die jeugd.
    Heel veel plezier, en groetjes aan iedereen. 😘😘😘😘
  3. Frans v.d.Wiel:
    8 mei 2019
    Als ik de foto s bekijk en jullie laten dat vallen onder de noemer beetje omgeving bekijken, dan kan ik dat ook nog wel met mijn 72 jaar. Groetjes en nog veel plezier , stelletje.
  4. Elly:
    8 mei 2019
    Vanavond niet gekeesd!! maar voetbal gekeken.
    Of hebben jullie de luxe van TV niet.