Lekker in de golven spelen.

25 januari 2015 - Pauanui, Nieuw-Zeeland

9.00 uur
We zijn er weer klaar voor na een uitgebreid toilet op die mooie nette camping van afgelopen nacht.
Het was genieten hier en dat voor 50,00 NZD.

We gaan vandaag naar Pauanui. Het is maar een paar uurtjes rijden.

We zijn er trouwens achter gekomen dat de zon hier andersom ondergaat en het water loopt hier ook andersom door het putje.
Heel raar hier aan de andere kant van de wereld.

We hebben om 10.15 uur pauze met een foto moment in "Waikato", aan een wondermooi strand.
Natuurlijk moeten dan de voetjes even in het koele zeewater. De golven zijn flink en natuurlijk ben ik even later tot op mijn onderbroek nat. Haha.

Na een half uurtje rijden we verder naar onze waarschijnlijk laatste stopplaats voor vandaag om nog lekker van de zon te genieten.

We rijden langs prachtige stranden en beekjes met de mooiste vergezichten en tussendoor tussen de bergen.
Het blijft genieten om naar buiten te kijken.
Steeds weer zie je iets anders. Zo mooi om mee te maken.

We arriveren al rond 12.00 uur in "Pauanui" om meteen uit te kijken naar een camping aan het water. Natuurlijk kost dat weer enige moeite, maar het lukt toch en we maken er nog een fijne dag en avond van.

Het leven kan zo mooi zijn.